Výuka a kurzy francouzštiny pro děti
Francouzština pro děti je v podání Hocuse a Lotusky skvělým úvodem do světa jazyků. V naší jazykové škole si děti ani nestačí uvědomit, že je francouzština jedním z nejtěžších světových jazyků. Tím, že jej poznají na příbězích malých dinokroků, které budou prožívat s nimi, osvojí si základy francouzštiny automaticky, rychle a hravě.
Proč právě Hocus a Lotus
Nechceme děti už odmalička zahltit poučkami nebo dlouhým vysvětlováním. Metoda kterou vyučujeme je vhodná pro děti od 1,5 do 10 let. Stejně jako děti objevují dobrodružství každého dne, poznají s Hocusem a Lotuskou i nový jazyk. S nadšením a překvapením. Nevšední metoda má skvělé výsledky.
- Použití hudebních, textových, ale i audiovizuálních pomůcek
- Metodika ověřena ve více než 120 italských školách
- Francouzština pro děti jednoduchou a hravou metodou
Lekce francouzštiny s Hocusem a Lotuskou
Jedna hodina v jazykové škole s dinokroky má přesně daný scénář. Hned v úvodu si každý (včetně lektorek) oblékne kouzelné tričko, které jej přenese do světa francouzštiny. V kroužku všichni napočítáme do deseti v cizím jazyce a výuka může začít. Česky už nikdo neumíme, na hodinu se přesouváme do Francie a poznáváme nová dobrodružství.
Co asi zase Hocus provedl a Lotuska musí spolu s námi vyřešit? Příběh si nejdříve přehrajeme v kroužku v improvizovaném divadélku. Děti napodobují vyškolené lektory a spolu s nimi gestikulují, mračí se, smějí, šeptají i křičí. Emoce jsou při učení důležité, i proto je metoda učení pomocí příběhu tak účinná. Nová slovní zásoba je představena.
Abychom ji v hlavě udrželi dál, celý příběh si projdeme znovu. Tentokrát však pomocí písně. U zpěvu děti tančí a zpívají spolu s lektorkou a Hocusem a Lotuskou. Melodie písně nemá jen zábavný charakter, ale slouží k emočnímu zapojení dětí. Ti tak slovíčka chápou a propojují s vlastními pocity, čímž si je nenásilně ukládají do paměti.
Hodina míří do finále. Po divadle a zpěvu si francouzštinu procvičíme u krátkých her, kde spolu s dětmi malujeme, vystřihujeme, lepíme a vyrábíme pomůcky pro hrdiny našeho příběhu. Ten si znovu připomeneme u čtení dinoknihy. Lektorka ukazuje na obrázky a děti již naučenými slovíčky vypráví, co se stalo. Ještě pustit pohádku a lekce je za námi.